Sunday, October 16, 2011

GGGE 2155 - MINGGU KELIMA~ 17/10/2011

Bismillahirrahmairrahim...dan Assalamualaikum.. Post pertama untuk semester ini...Rasa macam baru je memulakan semester 1, tapi sebenarnya korang tau tak kita dah berada di minggu kelima!! Assignment yang di beri pensyarah dah mula tersusun-susun elok....pada semester ni juga saya dah mula menulis tesis....lupa nak bagitau..sebenarnya saya dah brada pada tahun akhir, atas sebab-sebab kesihatan saya terpaksa menangguhkan pengajian pada semester 1 tahun 1..sekarang saya merupakan pelajar tahun 4 program pendidikan islam...

              Alhamdulillah dan setinggi ksyukuran saya panjatkan pada Allah kerana dapat mengambil semua kursus yang tertangguh pada semester lepas. Semester ini saya perlu menambah dua kursus yang masih tertangguh iaitu profesion perguruan dan komputer dalam pendidikan(KDP)...25 jam kredit lagi pada semester ini, sama macam semester-semester yang lepas....berbanding kawan-kawan lain 17 jam kredit...saya boleh!! i.Allah....

               Pada mulanya saya ingatkan saya dah tak boleh menghabiskan pengajian pada tahun ni...hanya Allah yang tahu bagaimana perasaan saya apabila memikirkan perlu menambah tempoh pengajian setahun lagi..Pada minggu keempat pengajian barulah saya dapat kata putus selepas berjumpa timbalan dekan dan beliau menghubungi Dr. Siti Fatimah Mohd Yassin iaitu penyelaras kursus komputer dalam pndidikan..atas jasa baik semua pensyarah saya di kehendaki berjumpa dengan Dr. Norazah.. pensyarah kursus KDP untuk program TESL..mereka belajar dalam bahasa inggeris...saya akan cuba....

              Hari pertama memasuki kelas KDP pada minggu kelima!!!...pelajar kelas s2k2 ada yang pndang-pndang..ada yang sibuk buat kerja..ada yng dok berbincang....mungkin dalam hati mereka...ehhh dia ni salah kelas ke...hhehehe..masuk rumah orang kenala bagi salam dulu...lepastu acara memperkenalkan diri... Rupanya ada sorang pelajar dok bagi taklimat kursus kt depan..Imran namanya....dia dok cakap2 pasal google doc..dalam hati...apa nii??? pastu tanya-tanya kawAn sebelah...barula tahu... Dah banyak tertinggal apa yang mereka dah belajar...pastu tanya2 kawan...

 kena buat emel rasmi::::::

1.Alamat emel yahoo,

2.yahoo group, 

3.fb,

4.fb group,

5.blog,

6.gmail..

memang menguji kesabaran...semua kena buat baru...dan hantar pada Dr. Siti Fatimah dan Dr. Norazah...itu sahaja buat minggu ini...

No comments:

Post a Comment